Intellectueel eigendom, media- en privacyrecht is ons terrein. Dat kennen wij als geen ander. Door en door. Van binnen en van buiten. We zijn vertrouwd met de verdediging van de ene kant en thuis in het bijstaan van de andere kant. Waardoor uw wederpartij voor ons geen geheimen heeft.
Praised for its knowledge, speed, "hands-on approach" and "great value for money".
- The Legal 500
The team is "excellent at what they do in this sector" and the lawyers are "extremely reliable."
- Chambers
Merk-af-pakken met Roy Donders
Voor Nederlandsmedianieuws.nl schreef Remco Klöters een artikel over het merkrecht van Roy Donders. Hieronder een korte introductie en een verwijzing naar het artikel.
Kent u het laatste verdienmodel uit de marketing al? Kaap de naam van een bekende Nederlander als merk en stel je vervolgens voor als de nieuwe 'strategische, creatieve online partner van merken', zoals een marketingbureau uit Waalwijk vorig jaar deed.
Werkt dat? Nee, gelukkig voor stylist Roy Donders oordeelde de rechter vorige week dat een dergelijke vorm van een 'merk-af-pakken' niet door de beugel kan. Voor het marketingbureau zit er dus niets anders op dan een andere en vooral creatievere strategie te kiezen.